Som lønnsmedarbeider er du vår viktigste ressurs for å sikre riktig lønn til rett tid, ovenfor alle medarbeidere i IVAR. 


IVAR arbeider for kontinuerlig utvikling og forbedring, blant annet innenfor digitale prosesser. Vi har etablert datavarehus, og benytter data til styring og utvikling av organisasjonen. Motiveres du av å bidra til en enklere hverdag for mellomledere, kan du være den vi er på jakt etter!

 

Aktuelle arbeidsoppgaver

  • Behandle lønn og godtgjørelser
  • Utarbeide, forenkle og vedlikeholde rutiner og prosesser (for aktuelle systemer, som for eksempel Visma)
  • Lønnskorreksjoner, a-melding, avstemming
  • Rapportering til offentlige instanser samt revisor
  • Behandling og oppfølging av refusjon av sykepenger
  • Kontroll og utbetaling av reiseregninger i Expense
  • Overordnet lønnsarbeid
  • Oppfølging og oppdatering av timeregistreringssystem (WinTid) 
  • Som superbruker bistå med lederstøtte og opplæring i WinTid
  • Andre oppgaver som naturlig tilfaller lønningskontoret

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdannelse på høyskolenivå
  • Lang eller særlig relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
  • Erfaring innen lønnsarbeid
  • Gode IT-kunnskaper
  • Interesse for å arbeide med optimalisering og forbedring av digitale arbeidsprosesser
  • Kjennskap til og forståelse for relevant regelverk

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • Relevant erfaring fra offentlig selskap
  • Kjennskap til et fullintegrert HR- og lønnssystem
  • Erfaring med timeregistreringsarbeid
  • Erfaring med, og interesse for utvikling av digitale arbeidsprosesser

 

Personlige egenskaper

  • Du tar initiativ, arbeider selvstendig, og har evne til å sette deg inn i nye problemstillinger
  • Du er nøyaktig, strukturert og systematisk
  • Du har gode samarbeidsevner og liker å jobbe i team
  • Du er god til å kommunisere skriftlig og muntlig
  • Du kan håndtere perioder med høyt arbeidspress og har god arbeidskapasitet
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Krav til språkkunnskaper

Det stilles krav om norskprøve 3 for fremmedspråklige søkere. Dette kravet kan fravikes dersom det kan dokumenteres god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

 

Søknad sendes

Søknad sendes og behandles kun elektronisk og vi ber deg derfor søke via vårt rekrutteringssystem.

 Vitnemål og attester lastes opp under "Vedlegg".  Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig i innledende fase. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført i opp på søkerlisten. Om dette blir aktuelt vil du bli kontaktet av oss.

Søknadsfrist: 15. juni 2023

Deltidsansatte som har lavere stillingsprosent og som er kvalifisert for den utlyste stillingen, kan gjøre krav på fortrinnsrett. Slikt krav må fremsettes tydelig i søknaden.

 

IVAR er opptatt av mangfold, vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av for eksempel alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, hull i CV, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Dersom du har spørsmål knyttet til søknadsprosessen, ta kontakt med HR på tlf. 51 90 85 00. For nærmere opplysninger om stillingen kontakt: leder HR og HMS Astrid Salvesen, tlf: 475 09 529, e-post: astrid.salvesen@ivar.no

 

Ved spørsmål om utfylling av søknadsskjemaet kan Jobbnorge kontaktes på tlf. 755 42 220  hverdager mellom kl 08.00-16.00, eller send en e-post til kundeservice@jobbnorge.no