Er du en lagspiller med evne til å arbeide selvstendig og være en pådriver? Ser du løsninger og har stor gjennomføringsevne? Da kan du være rett kandidat for oss. 

Vår konsulent for tidsregistrering og lønn søker nye utfordringer og vi søker etter hennes arvtaker.

 

Aktuelle arbeidsoppgaver

  • Stillingen vil være variert og består av blant annet systemansvar for tidsregistreringssystemet TimeCatcher, som også er grunnlag for lønnsutbetalinger, fakturering og kostnadsfordelinger.
  • Videre skal personen som ansettes arbeide med Visma Enterprise HRM lønn sammen med selskapets lønningsansvarlig og ha et medansvar for lønn.
     
  • Hovedkontakt med systemleverandør for TimeCatcher - AMS.
  • Ajourholde og lage rutiner.
  • Koordinere utviklingsarbeid.
  • Arbeide med og ha kontroll med integrasjoner TimeCatcher - Visma Enterprise HRM - lønn.
  • Samspill med andre systemer.
  • Arbeide med lønn, sykemeldinger og reiseregninger sammen med lønningsansvarlig.
  • Brukerstøtte/support TimeCatcher, Visma-lønn, reiseregninger og andre lønningsspørsmål.
     

Kvalifikasjoner

Utdanning:

  • Relevant høyskoleutdanning, men solid praksis kan kompensere for formell utdanning.

Ønsket arbeidserfaring:

  • Erfaring med andre tidsregisteringssystemer.
  • Lønnsarbeid.
  • Solid bakgrunn fra bruk av IT-systemer.

Vi ønsker en person med interesse for og over middels god kompetanse innen IKT.

Førerkort kl. B.

 

Egenskaper

  • Det er viktig at du er strukturert, nøyaktig og du må like å ha flere baller i luften samtidig samt ha et ønske om å utvikle deg selv og bedriften.
  • Du har god teknisk forståelse.
  • Du har gode kommunikasjonsevner og samarbeidsevner.
  • Du er uredd, initiativrik og utviklingsorientert.

 

Krav til språkkunnskaper

Det stilles krav om norskprøve 3 for fremmedspråklige søkere. Dette kravet kan fravikes dersom det kan dokumenteres god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

 

Vi kan tilby

  • Et spennende selskap som står foran nye utviklingsområder.
  • Gode velferds-, pensjons- og forsikringsordninger.
  • Fleksibel arbeidstid og lønn etter avtale.
  • Et godt arbeidsmiljø med dyktige kolleger.
     

Søknad sendes

Søknad sendes og behandles kun elektronisk og vi ber deg derfor søke via vårt rekrutteringssystem. Det er ikke mulig å legge ved attester og vitnemål. Disse må du ta med på et evt. intervju. Vi ber deg også fylle ut CV fullstendig. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig i innledende fase. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført i opp på søkerlisten. Om dette blir aktuelt vil du bli kontaktet av oss. Dersom du har spørsmål knyttet til søknadsprosessen, ta kontakt med personal på tlf. 51 90 85 00.
 

Kontaktperson

Terje Jostein Karlsen, tlf: 51 90 85 75, mobil: 93 48 85 75, jostein.karlsen@ivar.no

 

Utlyst: 14.12.18
Søknadsfrist: 31.12.18
Selskap: IVAR IKS
Stillingstype: Fast
Lokasjon: Økonomi og administrasjon.