Pil venstrePil høyreDekor, prikker

Du er her:

Kåret til beste reklamekampanje

Don`t DO it vant to gull under Norges nest største prisutdeling for reklame.

IVAR og Aldente reklamebyrå vant gull i kategoriene "Kampanje" og "Interaktiv identitetsdesign" under prisutdelingen Sterk reklame.

Sterk reklame

Sterk Reklame er en konkurranse som, ved å plukke ut, samle og premiere det beste av arbeidene fra regionen, har som mål å:

  • bidra til å heve ambisjonsnivået for regionens mange utøvere av reklame og design.
  • inspirere til nytenkning og dristighet blant regionens kommunikasjonsaktører.
  • skape større engasjement blant regionens reklame- og designbyråer, utøvere, annonsører og medier omkring hvordan god kommunikasjon kan være.

Markedsansvarlig John Prestegård og direktør Kjell Øyvind Pedersen viser frem prisene.

Aldente reklamebyrå overrekker prisene til IVAR.

Det ble skålet med champagnebrus på ledermøtet.

Don`t DO it

Don`t DO it er en kampanje som skal redusere mengden søppel som kommer inn i avløpsrenseanleggene til IVAR IKS.

For å sette fokus på problemstillingen har IVAR lansert kampanjen Don`t DO it med egen nettside, Facebook-side og et spill som kan lastes ned til mobiltelefon. Den enkleste måten å finne spillet på, er å gå inn på http://dontdoit.ivar.no/ med telefonen og laste det ned derfra.

Lik oss og del på facebook